Úvodní strana / Obecné texty / Doprava a platba

Doprava a platba

Doprava

Osobní odběr
Osobní odběr a vyzvednutí vámi objednaného zboží na adrese naší provozovny v Praze 3 - na Žižkově je možný. Vždy před vlastní návštěvou naší provozovny za účelem osobního odběru vámi objednaného zboží však "Vyčkejte na zaslání e-mailové zprávy s potvrzením o stavu zpracování vaší objednávky (Připraveno k odběru)", nebo nás předem kontaktujte v pracovní době na tel.: +420 222 990 660

Přepravní společnost PPL
Přepravní společnost PPL doručuje zásilky dlouhodobě spolehlivě v průběhu celého roku do 48 hodin v pracovní dny po celé ČR. Potvrzení o převzetí zásilky přepravcem Vám přijde na mail ihned, jak budou všechny položky z Vaší objednávky skladem. Dále vás společnost PPL bude kontaktovat a řidič Vám v den doručení předem zavolá, aby upřesnil čas doručení na vaši adresu. Pro zjištění stavu vaší zásilky můžete také využít aplikaci PPL: Sledování zásliky, níže. Zboží expedujeme z našich skladů a předáváme společnosti PPL k přepravě každý pracovní den v průběhu celého kalendářního roku.

Cena a způsob dopravy PPL – CZ

Doprava za 1 zásilku ( objednávka do 5.000 Kč ) + 121 Kč - Neplatí pro velkoobchodní zákazníky

Doprava za 1 zásilku na Dobírku ( objednávka do 5.000 Kč ) + 188 Kč - Neplatí pro velkoobchodní zákazníky

Doprava za 1 zásilku ( objednávka nad 5.000 Kč ) + 0 Kč / ZDARMA - Neplatí pro velkoobchodní zákazníky

Doprava za 1 zásilku na Dobírku ( objednávka nad 5.000 Kč ) + 67 Kč - Neplatí pro velkoobchodní zákazníky


PPL - Sledování zásilky

Pokud potřebujete znát bližší informace o stavu a termínu dodání Vaší objednávky, můžete dle čísla balíku (najdete jej následující pracovní den po expedování objednávky v sekci Faktury i ve svém mailboxu) vyhledat svou zásilku na infolince PPL: 844 775 775.

 

Platba

Platba v hotovosti nebo platební kartou přímo na prodejně
Zboží zaplatíte hotově v měně CZK, nebo platební kartou na naší provozovně při osobním odběru (min.limit pro možnost platby kartou je stanoven na 1.000,- CZK)

Platba dobírkou
Zboží zaplatíte přepravci PPL při dodání, přímo na Vámi určené adrese - Dobírku lze uhradit hotově v měně CZK, nebo platební kartou.

Platba předem - proforma "Zálohová faktura - Proforma"
Po odeslání vaší objednávky z košíku Vám bude na e-mailovou adresu automaticky vygenerovaná a odeslána zálohová faktura - proforma faktura.
Pokud máte účet u Raiffeisenbank (eBanky) a zaplatíte nám na náš účet u stejné banky, zaúčtujeme a zpracujeme Vaši úhradu do 120 minut v pracovní dny! Pozor služba se nevztahuje na hotovostní vklady na různých pobočkách, nebo převody u jiných bankovních ústavů. Rychlost finálního zpracování pro expedici zboží na našich skladech a následného co nejrychlejšího dodání se tedy přímo vztahuje na zadání příkazu k úhradě ve vašem bankovním ústavu, včetně jeho aktuálního zpracování dle vámi této zvolené možnosti platby předem za vaši objednávku.
V ostatních případech může vzhledem k prodlení bankovních převodů vaší banky trvat připsání platby na náš účet až 1-2 pracovní dny, které o tuto dobu prodlouží termín expedice zboží námi uváděného "Skladem" na vámi zadanou doručovací adresu.

Platebním příkazem - odběr zboží na Fakturu s předem stanovenou splatností ( pouze pro trvale spolupracující firmy s platnou obchodní smlouvou o trvalé spolupráci, nebo VIP klienti )
Pro získání tohoto druhu platby je nejprve nutné mít pravidelné měsíční odběry alespoň 30.000,- Kč v každém z posledních třech kalendářních měsíců. Pokud tuto podmínku splňujete, napište nám e-mail na adresu info@rstore.cz se zprávou "Žádost o odběr na fakturu". My Vaši žádost posoudíme a budeme Vás dále kontaktovat v rámci stanovení individuálních obchodních podmínek pro další aktivní vzájemnou spolupráci.

Online platba kartou, nebo ePlatba+ v české republice pomocí platební brány Comgate přímo na www.rstore.cz
Velmi pohodlný a bezpečný způsob platby. Po vytvoření objednávky jste přesměrováni na platební bránu vámi zvolené banky, kde zadáte potřebné údaje. Pokud je transakce autorizována, platba proběhne okamžitě a zboží odesíláme nejpozději následující pracovní den. Podporujeme bezpečný protokol 3D Secure. Naši pracovníci nemají přístup k údajům o vaší kartě, vše je pouze v rukou banky.

Informační oznámení EET
Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online, v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.


Číslo bankovního účtu:
Raiffeisenbank: 8944077001/5500
Jako Variabilní symbol ve vaší platbě převodem, vždy uveďte číslo Vaší: Zálohové faktury - Proforma, nebo Faktury se splatností, bez prvních dvou abecedních označení ( FV/ZV - dále - Variabilní symbol na konkrétní faktuře ).

BOSE Showroom & Shop Praha

Hledáte profesionální a individuální řešení ozvučení vašich prostor, nebo se chcete blíže seznámit s produkty BOSE?

Rezervujte si termín vaší návštěvy a využijte našich znalostí i dlouholetých zkušeností při konzultaci vašich požadavků s odborníky na produkty BOSE. V rámci služeb poskytujeme našim zákazníkům vše od individuálního návrhu řešení až po samotnou realizaci projektů i následný klientský servis.

Udělat si předem trochu času a rezervovat termín vaší návštěvy se vždy vyplatí.

Rezervovat návštěvu

Hlavní vchod najdete na křižovatce ulic Jeseniova / Tovačovského Praha 3 - Žižkov

Út, Čt: 10:00 - 18:00 | Po, St, Pá: Podle Rezervace | So, Ne: Zavřeno |  +420 222 990 666